I když design Multistrady je po již nějaký čas neměnný, což je pro Italy charakteristickým prvkem, nicméně dokonalost však nechybí. Každopádně upoutá svou pozornost. Na silnici je tento typ motocyklu nepřehlédnutelný.
Předností je dostatečný prostor
Multistrady 950 si zachovává moderní a možná i poměrně drsný vzhled. Jelikož disponuje dostatečným prostorem, může tak ochránit posádku před nepříznivým vlivem počasí. Těžko lze nalézt slabší stránku. Nic není u tohoto modelu ochuzeno.
Budík je v klasickém digitálním provedení. Ovladatelnost je velmi snadná, neboť je zajištěna z levé rukojeti. Motorka tak zkrátka padne do ruky a bez jakéhokoli dlouhého přemýšlení zjistíte, že ovladatelnost je neuvěřitelně snadná. Komfort v rámci příjemného posedu, umocněno širšími řidítky. Podtrženo pohodlnou polohou uvnitř motocyklu. Neopomenutelným atributem je jemný motor, který je až netypický pro tento typ stroje.
Zásadní změna ukryta v motoru
Jedná se o zbrusu nový motor s chlazenou kapalinou, v reálné podobě se jedná až o 80% točivého momentu, který je k dispozici v širokém rozpětí a to mezi 3500 až 9500 otáček. Vše podpoří hladká křivka výkonu mající hodnotu 113 koní v 9000 otáčkách. Motor, do kterého se zamiluje nejeden motocyklový nadšenec po pár najetých kilometrech.
Multistrady 950 není jen italským zkroceným hřebcem
Um spočívá nejen v designu, výkonu a celkovém charakteru motocyklu, neboť dokáže poskytnout strhující jízdu. Poradí si jak s jízdou na asfaltu, tak rovněž není problémem užití si jízdy po rozbité stezce. I když základní konstrukce i rám jsou převzaty od předchozího většího modelu, nicméně i ladné křivky italského designu, který byl oceněn v designových soutěžích a to po celém světě, stojí za pozornost.
Multistrady 950 je koncipován tak, aby prodejní cena byla úměrná i kvalitě. Což si vyžádalo jen pár jednodušších řešení, jako i levnější plasty apod. Avšak laik tyto rozdíly stěží pozná. Pozitivem úpravy je naopak i celkově nižší hmotnost motocyklu. V elektronice motoru je kontrola trakce DCT s devíti stupni potenciálního nastavení či standardní ABS.